Jurnalul dublu

Elevii trebuie să împartă o pagină în două printr-o linie verticală pe mijloc. În partea stângă li se va cere să noteze un fragment/idee/imagine care le-a atras atenţia pentru că: i-a impresionat, le-a amintit de o experienţă personală, i-a surprins, sunt de acord sau nu sunt de acord cu autorul, din textul pe care l-au citit. În partea dreaptă li se cere să comenteze acel pasaj: de ce l-au ales, la ce i-a făcut să se gândească, ce întrebare au în legătură cu el. Pe măsură ce citesc, elevii se opresc din lectură şi notează în jurnal. Aceasta este o metodă prin care cititorii stabilesc o legătură între text şi propria lor curiozitate şi experienţă.


Sursa: http://proiecte.pmu.ro/web/povestea_limbii_romane/resurse – consultat la data de 17.04.2017.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s