Etichete cu mesaje pentru cărțile oferite elevilor la sfârșitul clasei I, 2021

Așa cum am obișnuit de câțiva ani încoace, și anul acesta am pregătit etichete pentru cărțile pe care elevii le vor primi la sfârșitul anului școlar. Poate că unora li se pare o variantă cam impersonală, însă motivele care mă determină să procedez așa sunt:

  • volumul mare de timp pe care l-ar presupune să scriu câte un mesaj pe fiecare carte;
  • de ce să nu admit că, uneori, în această perioadă aglomerată a anului școlar, mă simt lipsită de inspirație pentru formularea a 25 – 30 de mesaje personalizate; am toată admirația pentru doamnele învățătoare care pot să facă lucrul acesta;
  • nu în ultimul rând, în felul acesta evit greșelile de încadrare a textului în pagina cărții sau chiar greșeli de scriere care, inevitabil, pot apărea când ai atât de mult de scris (mie mi se întâmplă; vouă, nu?)

Anul acesta am realizat trei variante de etichete. Eu le-am redactat cu numele meu, apoi am salvat fișierul în format pdf. Le voi imprima pe hârtie autocolantă, le voi decupa și voi lipi câte o etichetă pe fiecare carte, acolo unde, de obicei, se scrie mesajul sau dedicația.

La finalul acestui articol am atașat fișierul PPT în care pot fi editate mesajele.

Acestea sunt cele trei modele:

Puteți descărca fișierul PPT editabil de mai jos:

Licenţa Creative Commons
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Creative Commons Atribuire-Necomercial-Partajare în Condiții Identice 4.0 Internațional .

Lasă un comentariu