Etichete pentru cărți, clasa a II-a, 2022

Anul acesta, chiar dacă am folosit aceeași metodă, a etichetelor autocolante, pentru cărțile oferite copiilor la sfârșitul anului școlar, pentru mesajele pe care am vrut să le transmit copiilor am folosit poze cu scrisul meu de mână.

Cum am procedat?

Am scris pe o foaie albă mesajul, l-am fotografiat cât mai clar. Eu am folosit aplicația pentru smartphone CamScanner. Se poate edita fotografia să aibă fondul cât mai alb sau, de ce nu?, puteți scrie mesajul chiar pe hârtie colorată. Altă variantă ar fi aceea de a face fondul transparent folosind, eventual, tot o aplicație pentru telefon (eu folosesc Background Eraser). Imaginile folosite ca ramă pentru mesaje sunt de pe site-ul viptalisman.com pe care l-am folosit și până acum. Acolo poza poate fi micșorată, poziționată corespunzător, rotită etc.

Pentru inserarea mesajului în ramă se poate proceda în două feluri:

  1. Inserați fotografia cu mesajul direct pe site, la locul special creat pentru poză, apoi descărcați imaginea cu tot cu text și o folosiți în documentul pe care vreți să-l printați, unde puteți să o micșorați, să o multiplicați etc.
  2. Inserați pe site, în rama aleasă, o imagine cu o pagină albă, descărcată de pe internet, apoi salvați imaginea pe calculatorul dumneavoastră. O inserați într-un document word sau ppt unde puteți adăuga poza cu mesajul scris de dumneavoastră. Grupați cele două imagini, rama și mesajul, ca să nu se mai separe atunci când micșorați, mutați sau multiplicați eticheta.

Dacă nu preferați varianta cu scrisul dumneavoastră de mână, puteți insera o casetă de text. Mai jos atașez fișierele pentru această variantă.

Ar fi interesant să aflu părerile dumneavoastră, mi-ar plăcea să știu dacă v-au fost de folos aceste materiale. Pentru aceasta vă stă la dispoziție formularul pentru comentarii.

Lasă un comentariu