Felicitare pentru mama cu floare pop-up

Tutoriale pentru flori pop-up se găsesc pe YouTube o mulțime. Eu am ales unul care să nu dureze prea mult, ca să avem mai mult timp pentru executarea lucrării. Filmulețul ales de mine durează cam 3 minute și se găsește la această adresă:

Noi am adăugat însă și alte elemente la felicitarea noastră. Întrucât nu demult am făcut la Limba și literatura română lecția „Descrierea unei persoane” și în cadrul acestei lecții copiii au realizat descrierea mamei, m-am gândit să includem această compunere în felicitare. Așa că pentru partea exterioară a felicitării le-am pregătit niște rame cu flori pe care au putut să le coloreze după preferință, iar pe liniatura din interiorul ramelor copiii și-au copiat compunerea corectată. Asta însă nu e o garanție că la copiere nu au scăpat și câteva greșeluțe, dar, vorba unui copilaș, „mama nu se supără dacă mai greșesc uneori”. În cazul în care compunerea era mai lungă și nu se încadra pe prima pagină, le-am dat încă o ramă pentru partea de pe spatele felicitării să continue acolo compunerea. Pe spațiul din interior, în jurul florii, cei care au dorit au putut să lipească inimioare decupate cu perforatorul.

Unele flori s-au deschis mai mult, altele mai puțin. Din câte mi-am putut da eu seama era important ca floarea să fie decupată cât mai mare. Noi am respectat tutorialul și copiii și-au decupat singuri florile din pătrate cu dimensiunile de 9×9. De aceea unora le-au ieșit mai mici, altora mai mari. Data viitoare când o să mai fac, probabil cu altă serie de copii, această felicitare, e posibil să le printez eu florile pe care ei să le decupeze pentru a avea toate mărimea corespunzătoare.

Materialele folosite de mine pentru realizarea acestei felicitări:

Lasă un comentariu